Live in Graz 1975

Lyssnar på Deep Purple när dom var live i Graz, mycket fina grejer det där. Funderar dessutom på att städa mitt rum eftersom att det verkligen ser ut som ett bombnedslag, skojar inte ens. 
Har tappat bort mina favorittunnlar till öronen, så det är min motivering till att städa.  Men är så otroligt seg i kroppen och vill bara sova, eller spela. Eh.
 
Drömde inatt om att jag föll ner från min stol, ryckte till i sängen och hade dödsångest över det HAHA. Drömde deussom om att jag hade en spindel som var lika bred och stor som bredden på mitt rum. Jag kunde ändra färg på spindelns "streaks"(??) av färger, det var coolt. Sen drömde jag dessutom att jag flög flygplan för första gången och att 5 seconds of summer var där och jag fangirlade, trots att jag inte har lyssnat eller varken gillar dom??? Betyder detta något? Någon som kan tyda drömmar? Sedan drömde jag att flyget började flyga och jag blundade och det kändes som att jag åkte en rollercoaster, typ som "kvasten" från grönan. Kändes alltså i magen. 
 
En speciell sak som intresserar mig är ju eftersom att jag aldrig har flugit förut så kan jag inte föreställa mig hur det är, så jag blundade i drömmen och när jag öppnade ögonen så hängde jag i luften typ. Aja. Onödigt men var ju tvungen att skriva någonting.




RSS 2.0