Tatueringsdrömmar

Jag har velat ha tatueringar över hela min kropp ända sen 6an, då var min inspiration Oliver Sykes. (Jag tror att jag tänkte ungefär såhär på den tiden: "dayum boi u look fine, jag vill också vara en emoboi med snakebites och tattoos").
Fast nu finns det massor av andra jag hittar inspiration ifrån, andra liknande arister som Oli, och självklart folk från Tumblr. Det är jävligt lätt att ångra sina tatueringar ifall man gör det i tidig ålder, som för ca ett år sedan då jag ville ha någon jävla Lilla My inspirerad tatuering???? Liksom, tänk ifall jag faktiskt hade tatuerat in det. Skäms över mitt gamla jag. :/// Men nu har det där suget på att vilja tatuera mig kommit tillbaka, och jag känner på mig att dessa idéer kommer jag inte ångra. Fast vi får väl se vad som händer om ett år till haha.
 
Och nu undrar ni säkert, Amanda, vad är det för barnsliga tatueringsidéer du har? Och jo, mina kära ""läsare"" (har inga så mmm), nu ska jag berätta det för er! Jag har varit intresserad av allt inom undervattenslivet (Vad fan kallar man det? Marinalivet? Svenska är inte my thing alltså..), det finns så många mysterier under vattnet, och kan ni tänka er att 95 % av havet är outforskat! Tänk er vad som faktiskt finns, som vi inte sett/hittat än. Och allt liv som finns där ute, hajar, maneter, BLÄCKFISKAR!!! Så himla intressant, jag kan hålla på hela dagen angående detta, men det tänker jag inte. För jag ska ju snacka om tatueringar, eller hur?
 
Vad jag vill ha som min första tatuering är antingen en manet, eller en bläckfisk. Vart vet jag inte, kanske handleden, men dessa tatueringar brukar se bättre ut ifall de är större och är på låret eller ryggen. Och enligt mig så finns det en stor risk att en manet kan se ut som en missformad penis, så det väntar jag nog tills jag är lite äldre med. MEN EN BLÄCKFISK!! Så fina och söta, och coola. Jag hoppas verkligen att ni förstår mig, hur jävla mycket jag vill ha en bläckfisk på mig. ( Det låter väldigt gross haha. :( ).
 
Nu ska ni få se lite bilder, av vad jag skulle kunna tänka mig ha på min kropp forever. Allt är ifrån Tumblr hehe. Och självklart vill jag inte ha en EXAKT kopia av detta, jag vill kunna lägga till något annat, eller ah, ni förstår. INSPIRATION ALLTSÅ.
 
 
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0