Rooms of the house

För några år sedan, 4 år kanske, så hittade jag en fin låt på youtube som hette "Such small hands". På den tiden var det nog den finaste låten jag någonsin hört (Ifall man räknar bort alla Enyas låtar pga p12ig musiksmak) och det var på det sättet jag kom till att bli ett fan av La Dispute. Det kom perioder då jag inte lyssnade alls på dom, såsom med andra band/artister, och nu efter kanske ett år av att inte ha lyssnat så hittade jag för en vecka sedan deras nya album på spotify. Och oh my lord, jag är kär.
 
Fun fact: När jag först lyssnade på dom trodde jag att sångaren såg ut som Michael Cera, men jag hade rätt så fel. Har sett en bild av sångaren och ingen mer, vill inte förstöra bilden i huvudet jag har fått av honom som Michael.
 
 
 
Min favorit just nu.

RSS 2.0