TACO TACO TACO paco

Jag har äntligen fått ett liv, eller iallafall i en dag. Drog till Clara igår med andra från klassen och hade en mysig tacokväll, dog matdöden. Ligger fortfarande i matkoma 24 h senare. 
 
Innan vi bestämde oss för att se på film försökte vi framkalla demoner, dock så gick det inte bra eftersom att vi blev nervösa och började skratta under ceremonin pga demoner. Tror inte heller att demonen ville ha godis som offergåva, därför kom hen ej. ///:::
(Funderar på att testa det själv, fast kommer nog fega ur och sedan bli besatt )
 
Vi trängde ihop oss i en liten soffa allihopa och såg på the shining, låg så trångt att ena armen blev paralyserad, kände ingenting i fingrarna och kunde säkert ha dragit bak(aka bryta av) dom utan att ha märkt av smärtan.
 
Men det var trevligt, sov över hos henne också. Fast väckte nog alla med att jag snarkade. Oh well. Dagen efter lyssnade vi på Bowie och käkade mer tacos, sen drog jag till Katrineholm. Har ju typ flyttat dit, vilket är skönt. 
 
(Älskar att jag endast känner mig attraktiv på bilder när jag gör dubbelhakor)
 




 
 
 

RSS 2.0